Yes

Jag är ganska glad just nu!
Det var verkligen en superbra läkare.
orkar inte rabbla upp allt, men jag ska få medicin iallafall.
Ska börja med den på söndag och från och med ikväll ska jag plocka bort dom andra medicinerna jag fått tidigare.
Förutom den ena tabletten på kvällen som hjälper mig att somna och en av tabletterna jag får på morgonen ska trappas ner långsamt, annars får jag abstinens. 

Det känns så bra att äntligen få svar!
Och det är som jag trott, ADHD.
Läkarn sa att jag inte skulle ha för stora förhoppningar på medicinen, men härifrån kan det bara bli bättre!

Åh vad jag längtar till söndag morgon!

Kommentarer
Postat av: J

Vad skönt för dig, Matildha!

Är glad för din skull.

2009-01-15 @ 20:20:42
URL: http://stillwaters.blogg.se/
Postat av: ph*

nice to hear!

2009-01-16 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0