Klockan är 23:25 och jag släcker.. Nu!

Vilken otroligt hemsk kväll det har varit.
Jävla massa abstinens och grejjer. men jag får ju skylla mig själv.

Vet inte om det hör till abstinensen, men jag vill bara gråta, gråta och gråta.
Vad jag än tänker på blir jag gråtfärdig.
Alldeles tjock i halsen är jag med och gött lätt-irriterad.


Jag kom på en sak förut - Jag har inte vägt mig på flera månader och det känns faktiskt bra.
känns bra att jag inte känner mig tvungen att kontrollera hela tiden längre och min hjärna förvränger inte spegelbilden lika mycket nu. Jag är faktiskt lite stolt!
Men samtidigt vet jag att siffrorna på vågen betyder mer än spegelbilden för mig.
Men då är de ju superbra att våran våg inte funkar!

Nu kom jag på en till sak - Jag har inte rivit mig lika mycket i ansiktet dom senaste dagarna!
Igår rev jag nästan ingenting. Tummen upp för mig!
Men snart kommer ett bakslag igen(Jag vet, dålig inställning, men det är ju så)
Men jag ska fortsätta att kämpa!


Fick nyss höra att jag och pappa har helggjuoren imorgon, pust och stön!
Måste vara i stallet klockan 7 och fodra så jag lär väl hoppa i bingen nu då.

Så nu ska jag sova gott och drömma sött!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0