Söndagsångest.

"Äntligen" förstår jag vad du menar Nathalie.
jag har mått så dåligt hela dagen och nu sitter jag och tröst äter och tycker synd om mig själv.
Har haft sån obehaglig känsla i magen hela dagen, typ som ångest men ändå inte.
Svårt att förklara känslan.
Vet inte varför jag mått såhär idag..
Men det finns väl inte alltid svar på allt.
De skulle väl bara vara så.


Sitter som sagt å tröstäter nu, men jag vet att jag kommer bara må sämre efteråt.
har ju liksom smällt i mig Pizza, glass och chips.. Suck.
Varför gör jag jämt såhär mot mig själv?
Vad är det för seriöst fel i mitt huvud?

Ställde mig på vågen förut även fast jag sagt att jag inte skulle göra det.
Typiskt nog så var batterierna bytta.
Men jag vägde faktiskt mycket mindre än jag trodde. En positiv överraskning.
Men nu förstörde jag väl allt med skiten jag slängde i mig.
Usch, jag mår illa.

Jag tror det är dags för mig att hoppa i bingen, jag är i och för sig sjukskriven men jag vart så jävla trött plötsligt.
Inte så likt mig.  Hoppas alla haft en bättre dag än mig.

Nu ska jag lägga mig och dö.
God natt.


Kommentarer
Postat av: Alida

hej matilda, ville bara att du ska veta att vi saknar dig i skolan, de gör vi verkligen! och ta hand om dig! jag vet inte om jag kan säga nått som får dig att må bättre för har själv aldrig mått så så tror inte jag kan förstå ändå, men jag vill tro att det alltid finns en väg tillbaka och jag hoppas verkligen att du hittar den snart! (F) ses!

2008-10-14 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0