Klockan är typ 00:15

Då var kvällen slut och natten tar över.  O, så poetisk jag är!

Har haft den härligaste kvällen på länge. Har skrattat så jag gråtit flera gånger om.
Linn och Andreas - Vilka härliga människor!
Amanda är givetvis åxå en härlig människa, men de visste jag ju redan :)

Nej, sånna här kvällar ska upprepas!


Jag har mått väldigt bra idag, även fast jag inte tagit min medicin på två dagar (Jag glömde den hemma)
Så de borde betyda att den inte hjälper ändå?

Varför är alltid alla frågor i mitt huvud så svåra och näst intill omöjliga att svara på?

Funderar på att lägga mig, är inte jätte trött ännu men, ja.
Får väl ligga och filosofera och fundera på mina världsproblem tills jag somnar.
JAG TÄNKER INTE RÄKNA FÅR! Dom river ju bara grinden dom ska hoppa över och jag får dom inte att sluta :(

Well, well. Ha en trevlig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0