Jag är för nyfiken för att ta livet av mig.

Hur kan man känna sig som den mest ensamna i världen, även fast man har så många människor runt sig som bryr sig?

Varför finns anorexia?
Varför finns depression?
Varför finns ADHD?
Varför finns svartsjuka?
Varför finns ångest?
Varför "insjuknar" bara vissa?
Vad har andra som jag inte har?
Vad vet dom som jag inte vet? Vad har jag missat?

Ja, jag tycker otroligt synd om mig själv!
Men även alla andra som måste gå egenom samma helvete.
  

                                                  

Kommentarer
Postat av: pam

åh jasså. vad sweet =)

Väldigt snygg blogg du har måste jag säga!

2008-10-26 @ 09:51:32
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0