Inte mycket..

Trött, men kan inte sova. Snurrar runt för mycket i mitt huvud.
Har läkartid kl 11 imorgon, fick en "akut-tid". Det är något seriöst fel när inte pillerna funkar.

Ska prata om att sjukskriva mig från skolan ett tag. Mitt huvud orkar helt enkelt inte med.
För dom som inte mått dåligt är det svårt att förstå hur det känns att vara psykiskt utmattad.
Världens minsta ansträngning kan vara sjukt jobbig.
Tex att bara ringa ett enkelt samtal eller att svara på ett sms blir för mycket ibland.
Sofia, ha tålamod med mig :)


Nu är klockan 00:26 och om jag ska få sova lite inatt iallafall så bör jag släcka ner nu.
God natt!


Kommentarer
Postat av: J

Jag tycker att du ska lyssna på din instinkt och sjukskriva dig, om det är det du behöver. Det är ju ingen idé att kämpa med något som är svårt, om man redan är nere, för då kan det ju bli ännu ett moment som drar en nedåt.



Gör det som känns bäst för dig, försök leva i nuet. Kram på dig.

2008-10-09 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0