Ingen god morgon..


Vilken ångest jag har. Jag hatar mig själv ibland, eller ja, rätt så ofta.
Men speciellt för att jag är så jävla glömsk.
Jag kommer verkligen inte ihåg om det var idag eller imorgon jag skulle hjälpa till med tävlingarna på klubben.
Var det idag så har jag gjort bort mig ordentligt för jag är i trollhättan utan möjlighet att ta mig hem på ett tag.
Jag skämms så otroligt mycket, jag kommer ju inte våga mig upp till stallet idag.

Jag har skickat sms till folk - utan resultat. kunde inte ringa för att mobilen håller på å dö.
Detta är så pinsamt..!

Kan man vara senil vid 19 års ålder?
Det är verkligen ingen ordning i mitt huvud längre.
Jag vet ingenting och jag glömmer av allting.
Den enklaste frågan ger mig beslutsångest.
Jag vet inte, jag kanske mår bra?
För, jag vet inte hur de ska kännas när man mår bra?
Jag mår iallafall inte som jag gjorde för 3 år sedan, men det är nog inte meningen heller.
Jag blir ju äldre och utvecklas som person.

Jag vill ha ett minnes-såll som Dumbledore har. (Rektorn på Hogwarts i Harry potter)
Det hade gjort vardagen lättare för mig vill jag lova.

Nu ska jag vara lite snäll mot min syster och diska.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0