Helgpermission!

Sitter hemma hos Amanda just nu, ska snart åka hem.

Då ska jag gå raka vägen upp till stallet! Jag saknar mina små hjärtan :)
Jag ska även ställa mig på vågen, har nog gått  ner i vikt eftersom de bara e äckelmat på sjukan.

Ångest ångest ångest, men varför? Jag vet verkligen inte. Har nästan blivit sämre efter ja hamna på 57:an.

Men men. Jag möblerade om lite på rummet igår, blev lite mysigare med sängen längs väggen istället för mitt i som på vanliga avdelningar. Har kluddat lite på papper och gjort lite "konst" som jag satt upp på väggen :)
Ska nog även ta med eget täcke och kudde. Har ju bara påslakan och 2 filtar nu, helt värdelöst!
Får ta med syrrans data också, så har jag lite mer å göra på dom lååånga seeega dagarna!

Jeje, orkar inte skriva någe mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0