Avdelning 57.

Har inte orkat skriva något dom senaste dagarna.
Har inte orkat någonting.
Har haft helt sjuka biverkningar av den nya tabletten.
Har haft mega stora pupiller så jag sett drogad ut, gör iof det fortf, och så har jag gått runt å frösit om huvudet.
Förändrades inte vad jag än gjorde.

Mamma ringde läkarn igår eftersom jag nästan var apatisk.
De bestämdes att om jag gick med på det så ska jag läggas in.
Å jag gick med på det.
Pratade med kuratorn (Eller vad hon nu är) och hon berättade lite om stället å så.
Usch vad jag blir nervös.
Förmodligen kommer jag läggas in redan på måndag.
Ska va där typ 2 veckor eller mer.
Det är en öppen avdelning så alltså inga låsta dörrar och man är hemma på helgerna.

Hoppas det kan bli något bra av detta.

Kommentarer
Postat av: J

Jag tänker på dig.

Du fixar det här Tuldha, jag skickar så mycket styrka som jag bara kan och har. Finns här för dig, bara ett sms eller telefonsamtal bort.



Hugs.

2008-10-21 @ 17:50:11
URL: http://stillwaters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0