Avdelning 57

Nu har jag vart här sedan i måndags och det känns ganska bra.
Vi har ett schema att gå efter och snart ska jag pallra mig tillbaka till avdelningen för att sedan på gå promenad.

Var så nervös första dagen, vågade mig knappt ur mitt rum, men när jag gjorde det så blev det mycket bättre.
Det är så goa människor här och det gör hela vistelsen mycket bättre :)
Personalen är åxå trevlig och jag har fått 2 kontaktpersoner som "har hand" om mig.

Jag har eget rum med egen dusch och toalett (Lyxsviten tydligen ;) ).
Inga låsta dörrar heller, får gå och komma hur man vill bara man skriver upp på en tavla hur länge man är borta.
Å så får man inte missa aktiviteterna i schemat förståss.

Nä, nu får jag springa tillbaka (sitter i bibloteket), de e ju promenad nu kl halv 2.
Kanske skriver lite mer senare.

Hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Malin

Matildha-gumman. Ring mig när du vill. Har försökt få tag på dig ett par dagar men nu förstår jag varför du inte svarat:) Hoppas du mår bättre när du kommer hem. KRAMAR malin

2008-10-30 @ 18:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0