Ännu fler piller...

Läkarn ringde idag:

"Jag har pratat med överläkaren och vi bestämde oss för att lägga till en tablett i din medicinering"
- Jaha, okej..?
" Den ska hjälpa dig att koncentrera dig och ge dig mer energi. Det är en dubbelverkande tablett som hjälper både vid depression och ADHD"
- Okej, men vad bra.

Något säger mig att den inte heller kommer att funka.
Jag orkar inte med alla tabletter.
jag känner mig redan innan som en knarkare.
Varför ska en utredning ta så himla lång tid?
Det är ju mitt liv det handlar om!
Jag har mått skit i snart 3 år, räcker inte det?
Ska jag behöva försöka ta livet av mig innan det händer något?
Det är liksom inte långt dit.

Ge mig för i helvete bara lite amfetamin så ska jag nog må lite bättre!


Kommentarer
Postat av: Ph <3

Gumman, vad händer? Börjar bli lite orolig.. . <3

2008-10-15 @ 19:42:10
Postat av: Sandra wassen :)

hörru! Tycker du ska komma till skolan och busa med mig snart om du orkar :D

Saknar dig massor vet du! har ju inte sett dig på evigheter känns det som :)

pusspusss massa blommor :)

2008-10-15 @ 20:14:38
Postat av: j

kämpa, du är stark:)

2008-10-18 @ 22:05:28
URL: http://morkret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0