Herre Jesus!

Jag hade tänkt att jag skulle kunna skriva av mig i denna bloggen, skriva precis allt jag tänkte på.
Verkligen vara "brutalt" ärlig. Men det går inte, det handlar ju inte bara om mig.
Men jag behöver verkligen det igentligen, det är ju mitt liv, mina tankar och känslor.

Det känns fel att skriva för "personligt", om folk runt omkring mig.
Det hade funkat om jag var anonym i bloggen, fast det vill ja inte vara.
Det va jag i en annan blogg, men de känndes bara konstigt.


HERRE JESUS VILKA PROBLEM JAG HAR! De e så otroligt synd om mig. *Not*

Men jag måste få ur mig allt snart, annars spricker jag.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hey girl, long time ago . I've realised that I've missed alot in your life, I'm, here if you just want to take som bulle and coffe with me :) Just talk abot nothing, I like to do that . And I like to write on engelska to :) yeye, längesen Iaf, lite synd.. Puss och kram din gamle granne:)

2008-11-16 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0