Söndag...

(Jag kan aldrig komma på några roliga/intresseväckande rubriker!)


Då va helgen slut och imorgon åker jag tillbaka till 57:an.
Känns både bra och dåligt. Har med mig fler grejer denna gången dock, så jag slipper ha så långtråkigt emellanåt.
Hoppas bara att min kontaktperson jobbar lite mer denna veckan...

 Humöret har gått upp och ner som vanligt, jag har både gråtit och gapskrattat.
Just nu känner jag mig dock ganska nere och har laddat upp med chips, kexchoklad och burk-cola.

De hade förresten inte hänt så mkt på vågen, blev bara nått ½kg lättare.
Rörde mig nog för lite..

Men nu ska jag äta och bli tjock och sedan ångra det!
"God natt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0