Så var det de här med rubriker igen...

Vad jag har blivit o-aktiv här då! De e förståss lite av samma anledning som förut.
Blev utskriven i torsdags iallafall och har vart hemma sedan dess.
De har vart riktigt skönt, har bara vart i stallet hela dagarna.

Imorgon ska jag till Sofie, hon är min.. öh.. Ja vad är hon? En jag pratar med?
Hon jobbar på psykiatriska öppenvården i trollhättan iallafall.
Hoppas på att hon har pratat med min lärare så jag vet lite mer om nästa vecka.
Är bara sjukskriven veckan ut, sedan är det skoldags igen. Ser inte fram emot det.
Har vart borta från skolan i snart 2 månader tror jag, de kommer bli läskigt att gå dit igen.
Vad ska jag säga till alla? Hua, blev nervös nu.
Jag ligger säkerligen sjukt långt efter också!

Men som sagt, hoppas Sofie pratat med mon lärare så ska de mesta nog lösa sig.. Hoppas jag.. 

Kommentarer
Postat av: J

Du behöver nog inte förklara dig för dina klasskamrater, de förstår säkerligen. :)



Vad det gäller skolarbetet, ta det som det kommer - det ordnar sig alltid. På ett eller annat vis. Du kanske kan kolla upp om ett extraår? Man kan ju ha ett extra och under det få ta igen det som man missat, kanske kan vara skönt... Att ta studenten, men sen till hösten ändå göra vissa grejer som man har kvar, i sin egen takt.

Du kan ju höra med lärarna.



Kram (L).

2008-11-27 @ 16:22:42
Postat av: kim

hej matildha..=)

vi saknar dig i skolan, skall bli trevligt att få träffa dig igen, och när jag skriver detta skirver jag för klassen också. ALLA!!!!! saknar dig.

Du behöver inte känna att det känns konsitgt att komma tillbaka för vi är så glada att du är påväg till skolan igen=)



vila upp dig ordentligt de sista dagarna så syns vi.



Puss och kram kim och klass 3d=)

2008-11-27 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0