Ett tag sedan nu.

Har inte velat sitta vid datan, på något sätt får den mig att må dåligt.
Minns massa saker som jag inte alls vill minnas.
Men det är ju just sånt man inte vill ha i huvudet som fastnar i all evighet.
Tiden läker inga sår! Den saken är säker iallafall!

Är fortfarande kvar på 57:an (Men har som vanligt permiss på helgen)
Om allt går bra blir jag utskriven nu på torsdag, vilket ska bli otroligt skönt.
Fast ändå tråkigt eftersom jag har träffat en underbar person vid namn Sandra.
Hon gör tiden på 57:an mycket roligare. Men jag får hälsa på henne sen då :)

Sjukhusmat är så otroligt äcklig! Lever nästan bara på skorpor... Och äppeljuice förståss =)
Smäller ju i mig allt jag kommer över på helgerna nästan. Har tappat lite väl många kilo så jag unnar mig det.

Jeje, ska äta lite nu, sen blir det stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0