Mitt allt?

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra..
Varför ska det vara så svårt att få ner sina känslor och tankar på ett papper?
Och varför ska det vara ännu svårare att prata om det face 2 face?

Det är som att jag blir förlamad och bara får sitta och titta på när allt bara rinner ifrån mig..
Jag kan inte göra någonting, det händer ingenting.
Jag blir stum, jag kan inte tänka klart. "Sorteringsmekanismen" i huvudet funkar inte.
Förvirrad till tusen. Allt som var så självklart??
Jag vet ingenting.
Tankar sprider sig åt alla håll.
Jo, jag vet vad jag vill.. Eller?

Bara att få ut det jag tänker på nu..
Jag skriver ju inte ens allt jag vill...


Om du ändå kunde läsa mina tankar..



Nu smyger sig ångesten på, vad ska jag göra?
Smått panik.
Stäng av telefonen.
Sov.
Rensa huvudet.

Det går inte..

Varför skulle det bli såhär?
Du och jag..

Läs mina tankar.
Berätta för mig vad jag vill.


Förstå utan att jag berättar!
Snälla, för jag kan inte.



Jag vill inte leva mer, jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0