Yesterday

Har egentligen ingen lust alls att skriva om gårdagen.
 Men jag skrev att jag skulle det så jag får väl hålla mitt ord!^^

Kl: 11.00 Var jag och pappa på "möte" med Ingergerd, diskuterade hur vi skulle lägga upp resten av min skolgång osv.
Tycker själv inte att vi kom fram till något direkt.. De va bara jobbigt, jag får aldrig ur mig sånt jag vill säga..
Känndes efteråt som att "nu är allt som vanligt och du börjar skolan nu".

Blev inte alls som jag ville. Usch. Ville inte bli "kastad" in i allt bara sådär.
Det är för jobbigt just nu. Orkar knappt med någon press alls utan att jag bryter ihop.

Stannade i skolan efter mötet och träffade alla igen och det gick helt okej.
Men blev lite jobbigt eller ja.. Hälsade på alla och vissa frågade "hur är det?"
Öööh.. Bra? Vad fan ska jag svara på det? Klart det inte är bra... Eller ja..
De är ju en vanlig fras som man säger typ jämt utan att egentligen verkligen undra om personen ifråga mår bra.
Det tycker jag det har blivit iallafall.. Jobbigt med vad jag ska svara bara när folk  frågar som vet att det är dåligt, eller ja, svårt att förklara.. Blä Blä, skit samma..

Hade sån ångest över skolan imorses så jag stannade hemma.
ska väl ha något nytt möte tror jag..
Känns som att ingen tror på/fattar hur dåligt jag mår.

Det var likandant på 57:an..
Pratade jag med någon sköterska där så sa dom bara  "men de är många som känner så, det är vanligt."
Jaha?? Det är ju som att jag skulle gå till läkarn och säga att jag hittat en knöl i bröstet och misstänker canser och han skulle svara "Men det är vanligt det är många som har det!" 
Blir så irriterad..

Och bara för att det är "vanligt" och att andra har samma problem så behöver det la inte betyda att det funkar för mig??
Jag skiter väl i hur jävla "vanligt" det är! JAG vill inte och ska inte behöva leva så!

Vilket dåligt humör jag blev på nu.
 Kom även precis på att jag glömt av att ta min 13 medicin.. Suck.. precis som alla dagar innan.
Det är inte normalt att va såhär jävla senil.

Nu drar jag till stallet och hoppas på bättre humör! 

Kommentarer
Postat av: my

desamma, verkligen!

2008-12-02 @ 21:36:59
URL: http://hallonflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0