Kära Tomten...

I år är min önskelista  kort:

Pengar

Ja, det var allt faktiskt, så tråkig är jag. :)
Egentligen är det ju kläder jag vill ha men det blir lättast om jag shoppar själv och det är ju så roligt också.
Så får jag pengar blir det 2 flugor i en smäll... Pengar och årets julklapp ;) (En upplevelse)

Nu längtar jag riktigt mycket till mellandagsrean!


Men jag tror faktiskt att jag ska investera i en symaskin också.
Så jag kan sy lite kläder mm för skoj skull :)
Har vart så sugen på de det senaste.
 
            


Önskar du dig något speciellt i julklapp?




 


Kommentarer
Postat av: Alida

bara en plattång <3 ^^

2008-12-22 @ 18:50:14
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-22 @ 18:52:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0