Love


Allt från bianco.com ♥

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Maha, jaaa, typ det enda hon uppfattat att jag önskade mig... :P Och som tur var i rätt färg; svart!

Jag önskade mig ju >bara< hästsaker, vilket jag sagt till henne (Mammi), men som vanligt lyssnar föräldrar aldrig och slösar hellre pengar på fula grejer som aldrig kommer bli använda... :S



Ohhh, hur mycket fick du? :D

2008-12-29 @ 09:28:55
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Det är dragkjedorna som krånglar. Jag är ändå extremt noggrann och har dem bara precis när jag rider. Ok att jag rider många hästar om dagen men jag går aldrig omkring i dem i onödan osv. Tydligen är det ju extremt mycket problem med dradkjedjorna så går de sönder på ens stövlar så är det bara att lämna in stövlarna så får man ett par nya.

2008-12-29 @ 09:31:27
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0