God dag

Inte fullt lika kallt idag som det vart det senaste, hoppas bara att de inte går över + strecket så hagarna blir geggiga igen. Jag gillar många minusgrader :)
Inte så skönt att frysa fingrar och fötter av sig dock men hellre det än att kämpa med mugg på hästarna!

Nyårsafton idag då.. Ångesten är inte lika stor, men visst finns den där..
Har bestämt mig för att fira nyåret med Nella och dom iallafall.
Hoppas bara att jag slipper å tänka å bara koncentrera mig på att ha kul..

Innan jag börjar göra mig i ordning och lösa problemet med vad jag ska ha på mig så ska jag upp till stallet och ta hand om pållarna. Dom ska få löshoppa idag :)
Wenja tycker det är hur kul som helst men Espen har inte riktigt fattat grejen än :)

Jeje, hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: bra val;) skorna kommer från asos.

Gott nytt år!

2008-12-31 @ 16:32:43
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: JENNA

va fin du var! :D

2008-12-31 @ 22:54:35
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0