Den 8 december 2008

Allt gick bra, men jag vet fortfarande inte vad jag vill.
Jag vet inte vad som är bäst för mig, men det vet man väl nästan ingen annan heller?
Det är nog inte meningen att något här i livet ska vara lätt.

Har sovit dåligt inatt och orkade knappt upp imorses.
Men jag åkte till skolan ändå och det känns ganska bra.
Försökte att inte sätta någon press på mig själv och försökte intala mig att ingen annan heller gör det.
För det gör dom ju inte.

Känner inte för att skriva något mer nu.
Kanske gör det sen.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för kommentaren om min hund. ♥

Hoppas att du mår bättre snart, hemska ångest. Skit är vad det är! Kram.

2008-12-08 @ 22:42:10
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0